Mafia Trilogy: serieoverzicht en systeemvereisten

barbose
8 minuten lezen

Hallo vrienden, na een lange tijd ben ik terug met een nieuwe legendarische serie. Mafia Trilogy, waarvan de eerste game in 2002 werd uitgebracht, is het onderwerp van dit artikel. Natuurlijk konden we in die jaren geen goede systemen hebben zoals nu, we probeerden over het algemeen games te spelen door kant-en-klare systemen te kopen die door merken waren verzameld. Veel van onze families gedroegen zich als boemannen als het ging om het verzamelen van computers. In 1999 kocht ik met steun van mijn familie een van de kant-en-klare systemen van een x-merk, een kant-en-klaar systeem met een Celeron-processor, 256 Mb werkgeheugen en een 32-bits grafische kaart. Ik heb veel games gespeeld in een periode van 99 tot 2002. Toen ik Mafia-pc installeerde, verwijderde mijn pc het spel niet, hij zat te veel vast en zei dat er niets te doen was, Mafia was voor mij voorbij voordat het zelfs maar begon.

Kom en ga, de tweede game van de serie, Mafia 2010, werd uitgebracht in 2 en Mafia 2 werd uitgebracht in 2016. Maffia-game, die een cultus is geworden op sociale media, had veel fans en critici, maar ook degenen die het niet leuk vonden. Toen ik de commentaren las, was er altijd een gevoel in me, er waren momenten dat ik dacht dat ik weer zou spelen, zelfs als ik altijd een kans zou vinden. Tegenwoordig is het erg populair geworden om oude games te remasteren en ze te presenteren met nieuwe graphics in overeenstemming met nieuwe systemen. 2k-spellen en ontwikkelaar hangar 13 Het werd opnieuw uitgebracht als Mafia: Definitive Edition geremasterd door En nu moest ik nog een game verwijderen uit de reeks games die ik moest spelen voordat ik stierf. Ik had een mooie kortingsmogelijkheid en heb deze aan mijn Mafia Trilogy Library toegevoegd, er waren natuurlijk zoveel goede games dat ik de mogelijkheid niet kon vinden om te beginnen met spelen.Ik heb het spel uitgemaakt door het uit te geven. Tussen elke aflevering door vroeg ik me af hoe de volgende aflevering eruit zou zien, ik was heel snel door Mafia II: Definitive Edition heen, alsof ik naar een serie zat te kijken, daarna voltooide ik Mafia III: Definitive Edition en voltooide Mafia Trilogy en vinkte nog een keer af.

Als je me vraagt ​​van welke je meer genoot, van welke je meer hield, zou ik zoals altijd eerst zeggen. Allereerst is er een enorm verschil tussen Mafia en Mafia: Definitive Edition: in vergelijking met de twee geremasterde games van de serie hebben we te maken met een game die we in veel opzichten als solide kunnen beschouwen, en dit is echt genieten. Ik raad je deze serie ten zeerste aan. Of je nu een speler bent die de Mafia-serie al eerder heeft verslonden en zin heeft in nostalgie, of een speler bent die net als ik voor het eerst aan de serie begint, het zal je op de een of andere manier weten te vangen. Laten we het nu hebben over de korte serie en systeemvereisten.

maffia trilogie
Maffia-trilogie: serieoverzicht en systeemvereisten 1

Mafia: definitieve editie:

Het is het jaar 1930. Taxichauffeur Tommy Angelo raakt door een incident met de maffia onbedoeld betrokken bij de wereld van de georganiseerde misdaad. Hoewel Salieri zich aanvankelijk niet op zijn gemak voelt bij zijn familie, worden de voordelen na verloop van tijd te ernstig om te negeren. Hoe meer geld hij verdient, hoe hoger zijn rang, maar het wordt nog smeriger. Op een dag verdient Tommy misschien het respect van de Salieri's, maar als maffialid zal hij zichzelf meer dan ooit tegenspreken in zijn nieuw gekozen leven.

via Stoom Mafia: definitieve editie Je kunt de game aan je bibliotheek toevoegen voor 90.65 TL.

Systeem vereisten

Mafia Definitive Edition Minimale systeemvereisten

• besturingssysteem: 10-bit Windows 64
  • verwerker: Intel Core-i5 2550K 3.4 GHz / AMD FX-8120 3.1 GHz
  • Geheugen: 6 GB RAM
  • Displaykaart: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870
  • Opslag: 50 GB beschikbare ruimte

Mafia Definitive Edition Aanbevolen systeemvereisten

• besturingssysteem: 10-bit Windows 64
  • verwerker: Intel Core-i7 3770 3.4 GHz / AMD FX-8350 4.2 GHz
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Displaykaart: NVIDIA GeForce GTX 1080 / AMD Radeon RX 5700
  • Opslag: 50 GB beschikbare ruimte

Mafia II: definitieve editie:

Maffia tweede spel in de reeks Maffia II speelt zich af in de stad Empire Bay, die is gebaseerd op veel Amerikaanse steden en gaat over het verhaal van Vito Scaletta, die vanuit Sicilië naar Amerika emigreerde. Leef het leven van een gangster in de Gouden Eeuw van de georganiseerde misdaad in het spel. Oorlogsheld Vito Scaletta raakt betrokken bij de maffia in de hoop de schulden van zijn vader af te betalen. Samen met zijn vriend Joe probeert Vito zichzelf te bewijzen en stijgt hij op in de familie met misdaden met grotere beloning, status en gevolgen.

via Stoom Mafia II: definitieve editie Je kunt de game aan je bibliotheek toevoegen voor 65.67 TL.

Systeem vereisten

Minimale systeemvereisten voor Mafia 2 Definitive Edition

• besturingssysteem: 8.1 bit Windows 64
  • Verwerker (CPU): Intel Core i5-2500K of AMD FX-8120
  • Videokaart (GPU): NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870
  • Videokaartgeheugen (VRAM): 2 GB
  • Systeemgeheugen (RAM): 6 GB RAM
  • Opslagvereiste: 50 GB vrije ruimte op de harde schijf

Mafia 2 Definitive Edition Aanbevolen systeemvereisten

• besturingssysteem: 8.1 bit Windows 64
  • Verwerker (CPU): Intel Core i7-3770 of AMD FX-8350
  • Videokaart (GPU): NVIDIA GeForce GTX 780 of AMD Radeon R9 290X
  • Videokaartgeheugen (VRAM): 4 GB
  • Systeemgeheugen (RAM): 8 GB RAM

Mafia III: definitieve editie:

Het is 1968 en Lincoln Clay realiseert zich na jaren van oorlog in Vietnam deze waarheid: familie is niet wat je bij je geboorte hebt, het is waar je voor wilt sterven. Nu hij terugkeert naar zijn huis in New Bordeaux, besluit Lincoln te ontsnappen aan zijn criminele verleden. Maar wanneer de Italiaanse maffia zijn nieuwe familie, de zwarte maffia, neersteekt en vernietigt, sticht Lincoln een nieuwe familie op de as van de oude en voert hij een militaire wraakstrijd tegen degenen die erachter zitten. Daartoe zal hij hevige vuurgevechten en close combat moeten aangaan, wild moeten rijden en de gevaarlijke straten moeten overleven. Maar met het juiste team, moeilijke beslissingen nemen en je handen vuil maken, is het mogelijk om de top van de onderwereld van de stad te bereiken.

Systeem vereisten

Mafia 3 Minimale systeemvereisten

• besturingssysteem: 7-bit Windows 64
  • Intel-processor: I5-2500K
  • AMD-processor: AMDFX-8120
  • Geheugen: 6GB
  • AMD grafische kaart: Radeon HD7870
  • Nvidia grafische kaart: GeForce GTX 660
  • Geheugen videokaart: 2GB
  • Benodigde opslagruimte: 50GB

Mafia 3 aanbevolen systeemvereisten

• besturingssysteem: 7-bit Windows 64
  • Intel-processor: I7-3770
  • AMD-processor: AMD FX 8350 4.0Ghz8
  • Geheugen: 8 GB
  • AMD grafische kaart: Radeon R9 290X
  • Nvidia grafische kaart: GeForce GTX 780 of GeForce GTX 1060
  • Geheugen videokaart: 4GB
  • Benodigde opslagruimte: 50GB

eindelijk Mafia-trilogie, Stoom ve epic Games Je kunt het toevoegen aan je bibliotheek. Mafia: definitieve editie en dit pakket met twee andere spellen Stoom ve epic Games Het is ook te koop op het platform voor dezelfde prijs. Mafia-trilogie Hoewel er niet veel verschil is voor degenen die het pakket zullen kopen, is er echt een groot verschil tussen de twee platforms in afzonderlijke aankopen. Ook bekend als de Original Mafia-game op Steam. Tussen 1-5 sept Je kunt het gratis krijgen op de Steam-pagina. Als je de game tijdens deze periode aan de bibliotheek toevoegt, zal de game dat doen Het zal in principe van jou zijn.

Mogelijk bent u geïnteresseerd in: Marvel's Spider-Man Remastered ondersteunt DLSS op pc

Verlaat de mobiele versie