Kommer Xbox Elite Series 3? Granskning av Xbox Elite-kontroller

barbose
3 min läsning

När Microsoft tillkännagav Xbox Elite, en trådlös spelkontroll som kan användas på både Xbox och datorer, i Series 1 2015, hade alla frågor om prisprestanda i sina sinnen, och dagens poäng är att denna spelkontroller, som redan är fantastisk från Series 1, har gjort det ännu bättre i serie 2. Älskade denna gamepad på Amazon 140 $ Det är fortfarande det första valet av spelare med sitt dollarpris. När lokala spelare multiplicerar med dagens växelkurs slutar man förstås inte att tänka på om en gamepad kommer att ges så mycket pengar. Men produkten förtjänar verkligen sitt pris. Låt oss ta en titt på produktens detaljerade egenskaper tillsammans.

Kommer xbox elite series 3? Xbox elite spelkontroll recension
Kommer Xbox elitserie 3? Xbox elite controller recension 1

För att kort beröra funktionerna i Microsoft Xbox Elite 2; Xbox Elite 2, omdesignad av Microsoft, är en trådlös handkontroll designad helt för Xbox- och PC-användares komfort och bättre spelupplevelse. Känslighetsinställningarna för Elite 2:s kontroller kan också anpassas. På så sätt kommer spelare att kunna skapa profiler i enlighet med det spel de vill ha. Ergonomiska greppproblem är den funktion som spelarna klagar mest på i andra gamepads.

Ett annat fall som Microsoft uppmärksammar i den här serien är feedbacken de får från användarna. Företaget, som agerar i enlighet med användarnas önskemål, Xbox Elite 2 på kontrollerna USB-C Den har en laddningstyp, vilket gör att den kan laddas snabbt. Men med det förnyade batteriet kommer du att kunna använda denna joystick i 40 timmar efter att den har laddats helt. Tillsammans med alla dessa funktioner släpptes också en officiell reklamvideo av produkten. Youtube Du kan se videon som delas här.

Xbox Elite Wireless Controller Series 2 - Halo Infinite Limited Edition

Kommer Xbox Elite Series 3? Specifikationer, prognoser, rykten och mer

Elite Series 1 släpptes i oktober 2015 och Series 2 släpptes i november 2019. Det skulle vara rimligt att förvänta sig att Elite Series 3 kommer att lanseras runt oktober – november 2023.

Inget officiellt tillkännagivande har ännu gjorts om funktionerna och specifikationerna för Xbox Elite Series 3-kontrollen, så det är svårt att veta vad man kan förvänta sig.

Elite Series 3 kommer sannolikt att lägga till en delningsknapp för att matcha den för Series X|S Controllers. För serie 1 och 2 färganvändare var färgval och anpassningsbarhet begränsad, kanske nya färger och modifieringskataloger kunde släppas för serie 3.

Det är all information för Elite Series 3 vi har just nu!

Det speciella Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Halo Infinite Limited Edition-paketet släpptes för Halo Infinite-spelet.

Kommer Xbox elitserie 3? Xbox elite controller recension 2